Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 740d xDrive Individual: Летящото килимче

06.01.2017 12:23

Представяме ви едно особено впечатляващо изпълнение на новата "седмица" на BMW

278 582 лева. С включен ДДС. Това е цената на автомобила, за който искаме да ви разкажем в този материал. Няма съмнение, че срещу подобна цена е невъзможно да си купите лош автомобил. Всъщност, за такава цена автомобилът няма как да не бъде дори умопомрачително добър. И това е ясно като бял ден. Наистина ценното при героя на нашия разказ обаче е фактът, че той действително е в състояние да ви донесе емоции, чиято истинска стойност трудно може да бъде оценена в каквато и да било валута.

Между серийното и бутиковото производство

Всеки един представтел на класа, в който е позиционирана Серия 7, е посвоему изключителен, а конкретно последното издание на "седмицата" вече доказа недвусмислено, че е може би най-доброто в славната история на модела. Богатите възможности за индивидуализация, които предлага BMW Individual от своя страна хвърлят своеобразен мост между серийното и бутиковото производство благодарение на почти неограничения избор от редки и ценни материали и високия дял на ръчната изработка. Внушителните и едновременно с това все пак изящни форми на каросерията на тестовия екземпляр са ефектно подчертани от специален цвят, който при пряко осветяване разпръсква искрящо сини тонове, докато по-слабо осветените участъци на каросерията показват загадъчен тъмен блясък. Наименованието на лаковото покритие е BMW Individual Collection Azurite, а съчетаването му с изцяло кожен интериор Merino в цветове Caramel/Black превръща излъчването на автомобила в нещо наистина специално.

Фината естествена кожа покрива дори най-скритите кътчета на интериора, а част от тапицериите са с елегантни ръчно правени кръстосани шевове. Целият таван е покрит с алкантара, а декоративните апликации са от пианолак. За удивителният комфорт на седалките и почти безкрайният арсенал от допълнително оборудване вече сме говорили надълго и нашироко, но все пак ще споменем, че благодарение на опции като функцията за масаж на задните седалки, пакетът Ambient Air, разпръскващ малки количества парфюм в купето, специалното амбиентно осветление, управлението с жестове и така нататък и така нататък, усещането на борда на този луксозен крайцер наподобява повече на обстановка в свръхлуксозен бутиков хотел или клуб за почивка, отколкото на автомобил.

Комфорт, който търси равен на себе си

Без значение дали се намира в покой или в движение, комфортът, който осигурява този автомобил на водача и неговите спътници, е на възможно най-високото постижимо в съвременната автомобилна индустрия ниво. Системата за контрол на окачването Executive Active Pro превръща "седмицата" в четириколесен еквивалент на летящото килимче от приказките - неравностите по настилката се поглъщат без остатък, същото се отнася за колебанията на каросерията. При спокоен стил на шофиране от задвижващия тракт не се чува практически нищо и единствено при сериозно форсиране до ушите ви достига приятно приглушеното ръмжене на редовия "шестак" под предния капак. Типично за този тип мотори на BMW, вибрации фактически липсват напълно. Типична за марката е и буквално органичната хармония между двигател и трансмисия - независимо от стила на шофиране, условията и типа на движение, двата агрегата функционират като едно цяло. На фона на теглото от над два тона и забележителната динамика, разходът на гориво в теста, който варираше ежду 7,6 л (при приятно лежерно , но в никакъв случай мудно каране) и 8,2 л/100 км (при динамичен маниер на шофиране) е почти невероятен.

Почти нереално е и способността на съчетанието от активно окчване и адаптивно кормилно управление да променят поведението на автомобила всеки път, когато се предприеме смяна на посоката - субективното усещане зад волана е, че в завой BMW 740d xDrive олеква с поне половин тон, а управляемостта се доближава повече до характера на "петицата" и дори "тройката", отколкото до големите и тежки лимузини.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Актуалното издание на BMW Серия 7 безспорно е един от най-добрите серийно произвеждани автомобили в света. С широките възможности на BMW Individual той се превръща в нещо още по-изключително - в своеобразен преход между серийното и бутиковото производство.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мелания Йосифова

Коментари
comments powered by Disqus