Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW: Аеродинамичен тунел вместо сешоар

30.10.2009 10:59
Туит

Едва ли новият аеродинамчен тунел на BMW е най-подходящото място за манекенки и фотосесии. PR специалистите на баварците обаче явно са на противоположното мнение.

Силви ван дер Ваарт (именно, жената на същия този футболист, който вкара за 0:1 на ЦСКА през 2005 г. с екипа на Хамбургер) е избрана специално от BMW, за да представи развитието на аеродинамиката в моделите на BMW. Чупливата й руса коса буйно се развява, когато сяда зад волана на третата серия във версия кабриолет от 1987 г., но при модела от 2009 г. въздушните потоци остават встрани от нея.

„Каква разлика спрямо стария модел!”, послушно следва написания сценарии г-жа ван дер Ваарт. „Въобще не усетих вятъра (при модела от 2009 г.). Дори трябваше да проверя дали са включили (вентилаторите).”

Повече за новия въздушен тунел може да прочетете тук.

 

Коментари
comments powered by Disqus