Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: Гигантски слалом

25.03.2010 15:30 2
2
2571870464
Туит

BMW ще представи на автомобилния салон в Ню Йорк Alpina B7 Bi-Turbo Allrad. Както може да предположите, става дума за Alpina B7, но оборудвана със системата за двойно предаване на баварците xDrive.

Под капака на Alpina B7 Bi-Turbo Allrad ще работи познатият битурбо 4,4-литров V8, чиято максимална мощност достига 373 кВт (507 к.с.), а въртящ момент – 700 Нм. За съжаление от BMW не предоставят официална информация за динамиката на пълноприводния модел, но едва ли тя ще се различава съществено от тази на класическия със задно предаване. С други думи ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди и максимална скорост от 280 км/ч.

Двойното предаване xDrive е комбинирано с активното окачване на BMW, което включва Variable Damper Control (контрол на твърдостта на амортисьорите) и Dynamic Drive (активни стабилизиращи щанги) системите. За синхрона между тях се грижи Drive Dynamic Control бутона, посредством който водачът избира три режима - Comfort / Normal, Sport и Sport+.

При първия акцентът е поставен върху максималния комфорт и сигурност, при Sport се толерира по-агресивният стил на шофиране, но активните стабилизиращи щанги са настроени за неутрално поведение, докато при Sport+ настройките позволяват повече волности със задната ос.

На автосалона в Ню Йорк BMW ще представи още новата пета серия, фейслифта на третата серия във версиите купе и кабриолет, както и обновения X5.

Коментари

stoian
Samo da popitam zasto sa tia reklamni natpisceta vav farovete tova povece bi prilicalo na niakoi hecbek ne na limuzina i bi-turbo motor moiata ima ot 1998g. i niama reklamki otzad,na limuzinata i triabva stil tova ne e 1, 3,5,6, seria niakoj da me popravi ako gresa.

stanislav
Това вече ми харесва!

comments powered by Disqus