Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Alpina D3 Bi-turbo Coupe: Трансплантация

07.08.2008 14:46
Туит
BMW Alpina D3 Bi-turbo Coupe: Трансплантация

Немският тунер разкри преработена дизелова версия на баварското купе трета серия.

Инженерите на Alpina заменят стандартния двигател с двулитровия мотор, вграждан в първа серия 123d. Производителността на агрегата вече достига 214 конски сили, които ускоряват автомобила до 100 км/ч за 6,9 секунди. Върховата скорост пък възлиза на 243 км/ч. 

Ефективността на двувратия "баварец" е повишена: по данни на Alpina разходът на D3 Bi-turbo Coupe с механична предавателна кутия е 5,36 литра, което общо взето съвпада с постижението на самата първа серия. От дизеловата модификация на "тройката" купе ще бъдат произведени ограничен брой автомобили.
Коментари
comments powered by Disqus