Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW е любима марка на българските потребители

24.03.2010 10:23 4
4
2571870444
Туит

За втора поредна година BMW е "Любима марка" на българските потребители. Това стана ясно в рамките на годишната класацията "Любимите марки", проект на месечното списание за икономика и мениджмънт BG Business Bulletin.

Марката BMW е предпочетена от 1836 потребители, участвали в гласуването, с което печели първо място в категория автомобили. Общо 5259 потребители са дали своя вот.

Класацията "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин “Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Крайното подреждане в класацията се формира в три етапа. В началото на конкурса потребителите имат възможност да избират марки от 21 категории, както посочат и една по свой избор. В тези отрасли всеки може да маркира своите любими марки - без списък от предложения, от които да се избира.

Във втория етап участват топ 6 от брандовете във всеки от селектираните отрасли, като целта е да бъдат определени трите най-предпочитани марки в тях. В последния етап, отново чрез гласуване, се определят "любимите марки" в отраслите, събрали най-много гласове по време на втория етап.

Класацията "Любимите марки" е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, без които не можем.

Коментари

Учуден
Сигурен съм, че 90% от гласувалите са карали само 316 от 1994 година. Манията по БМВ е липса на идентичност и мнение, нещо като : 'Нокия си е Нокия' - твърдение, неподкрепено от факти. Ама айде ...

manowar
BMW, най-добрия автомобил!

дупка до дупка
Това е мечтата на пуберите. Ако не е голф, ще е баварец. Лошото е, че карат само 20 годишни таратайки.

Gpower
Така е БМВ си остава мечтата на българският шофьор който седне веднъж в добре подържан баварец трудно би го заменил с друга марка.

comments powered by Disqus