Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Group представи Серия 7, Х1 и MINI Clubman

17.10.2015 13:46
Туит

На разположение за пробно шофиране са BMW X6, BMW Серия 2 Актив Турер и MINI Hatch с 5 врати, както и ограничен брой тестове с i8

С представянето си по време на Автомобилен салон София 2015 г. BMW Group България демонстрира всеобхватна моделна гама, която предлага решения за индивидуална мобилност, отговарящи на всеки стил на живот. В духа на търговския характер на българското изложение на разположение на клиентите на BMW и MINI са гъвкави и конкурентни предложения за всички етапи на избора и закупуването на автомобил. MINI за първи път демонстрира новата си корпоративна идентичност, след като през лятото на тази година марката адаптира своята продуктова и бранд стратегия. Дебют на българския пазар отбелязват и базираните на интегрирана в автомобила SIM карта услуги на BMW ConnectedDrive.

Специален акцент в представянето на баварския премиум производител са трите премиери за България – най-иновативното BMW създавано някога BMW Серия 7, BMW X1и MINI Clubman. Наред с това на площ от 480 кв. м. официалният вносител и дилърите на марката от цялата страна показват още някои от най-популярните и подходящи за българския пазар модификации, като новото BMW Серия 2 Гран Турер, обновените BMW Серия 1 и BMW Серия 3 Седан, BMW X5 xDrive40d и MINI Hatch с пет врати. Изборът на експонати подчертава предлаганото многообразие от модели и задвижвания, които могат да отговорят на нуждите за индивидуална мобилност без значение от начина на живот. 

MINI за първи път демонстрира новата си корпоративна идентичност, след като през лятото на тази година марката адаптира своята продуктова и бранд стратегия. В бъдеще марката ще се фокусира върху пет основни модела със силна идентичност и характер. Променя се корпоративната идентичност, за да отразява по-добре духа на времетo. 

По време на Автомобилен салон София на разположение за пробно шофиране ще бъдат моделите BMW X6, BMW Серия 2 Актив Турер и MINI Hatch с 5 врати. Поради големия интерес от клиенти ще бъдат осъществени и ограничен брой тестове със спортния plug-in Hybrid на подмарката BMWi - BMW i8, макар все още продуктите на подмарката да не се въведени на българския пазар.

Коментари
comments powered by Disqus