Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Group: The Best Innovator 2009

25.02.2010 09:00
Туит

BMW Group е носител на наградата в категория Sustainable Innovation Management в ежегодния конкурс „Най-добър новатор 2009”, който се провежда под егидата на немския министър на икономиката и технологиите.

В рамките на конкурса се присъждат 12 награди в различни категории. Носители на отличията са компании, отредили централна роля на иновативните си стратегии, които повишават ефективното използване на ресурсите не само в специфичната им дейност, но и в своята среда и пазари.

Журито в конкурса присъжда отличието на BMW Group заради стратегическия фокус на компанията върху EfficientDynamics – цялостна стратегия за продуктите на BMW, при която ефективното използване на ресурсите играе водеща роля. В основата на постиженията на компанията, свързани с понижаването на разхода на гориво и вредни емисии, са иновациите в двигателите и задвижващите системи, пилотният проект за напълно електрически автомобили MINI E, както и непрекъснатитя процес на проучване и разработки в сферата на мобилността.

При получаването на наградата в Берлин, д-р Кристоф Гроте, началник Стратегии и иновации в автомобила в BMW Group, коментира: “Нашите продукти сами по себе си са иновация. Но ние фокусираме вниманието си върху онези иновации, които предлагат на нашите клиенти – и на обществото като цяло – ясно разпознаваема полза. Гордеем се с водещата си роля в кампанията за понижаване на разхода на гориво и вредни емисии. Само през последните две години постигнахме, в тази област, повече от всеки друг европейски автомобилен производител. С обща стойност на емисии CO2 за автомобилния парк в Германия от 156 г/км за 2009 г., ние конкурираме, по отношение на абсолютни стойности, дори производителите на масови автомобили."

"За BMW Group „устойчиво развитие” не е просто модна фраза – устойчивостта е дълбоко залегнала в корпоративната стратегия и оттам в стратегията за иновации. Постигнатите резултати не са плод на краткосрочни, изолирани действия, а на навременен и последователен ангажимент към въпросите, свързани с нея.”

Членове на журито на конкурса “Най-добър новатор” 2009 са Дагмар Вьорл, бивш парламентарен секретар на Министреството на икономиката и технологиите на Германия, Ханс-Йорг Булингер, президент на Фраунхофер институт, Роланд Тиши, редактор на ВиртшафтсВохе, Кай Енгел, партньор в A.T. Карни и др. Те оценяват иновациите, които над 100-те компании, участващи в конкурса, прилагат в своята стратегия, организация и култура, а също и в управлението на жизнения цикъл, спомагателните фактори и икономическия им успех.

BMW Group, получава отличие за втори път, след като през 2004 г. е определена за “Най-добър новатор” и за компания с “Най-добра иновационна стратегия”.

Коментари
comments powered by Disqus