Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW и Mini: Нови модели вместо ценова война

03.06.2014 14:11
Туит
BMW и Mini: Нови модели вместо ценова война

Инженерите от Мюнхен искат да се наложат с модерни автомобили

Да продава само и само, за да продава - това не е приоритет на BMW. Концернът няма да участва в ценовите войни на някои пазари. Вместо това инженерите от Мюнхен искат да се наложат с нови модели.
"Ще трябва да се помисли за френските и за испанските пазари, единствено и само участие в интензивната конкуренция, това вече не ни устройва", заяви изпълнителният директор на BMW Норберт Райтхофер пред Automobilwoche . Ценовата война в гореспоменатите държави вече беше почти стигнала до разруха, поради което BMW не желае да участва. При такива обстоятелства мюнхенският производител на премиум автомобили умишлено се отказва от пазарен дял. През миналата година, дори в Германия, BMW изпусна продажбата на „няколко хиляди автомобила", подчерта Райтхофер.

Оптимизъм за Mini, въпреки спада на продажбите 

Обемът на продажбите невинаги играе най-важната роля, каза шефът на BMW. Въпреки това компанията запазва печалбите. През първото тримесечие на 2014 BMW реализира марж от 9,5%. Така автомобилният гигант със сигурност достигна от осем до десет процента от плана за печалба.

"Ние искаме да разширим нашата продуктова гама във всички класове автомобили", каза Райтхофер. Тази година ще има дванадесет нови модела и четири фейслифтинга при BMW и Mini. С „двойката” Active Tourer, i8 и X4 стартират дори изцяло нови разработки. Шефът на BMW е оптимист и спрямо Mini, въпреки спада на продажбите през първото тримесечие. Провеждащата се сега смяна на модела на Mini Hatch, на първо място щеше да означава, че много клиенти биха отложили решението си за покупка.

Коментари
comments powered by Disqus