Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW-i: Първите два вече са готови

01.08.2011 14:05
Туит

BMW представи новата си подмарка BMW-i и първите и два концептуални модела - BMW i3 Concept и BMW i8 Concept. Официалната им премиера е насрочена за автосалона във Франкфурт този септември.

BMW i3 Concept е предшественика на първия изцяло електрически сериен автомобил на баварците. Той е базиран на прототипа Mega City Vehicle и използва електромотор с максимална мощност от 125 кВт (170 к.с.) и 250 Нм за задвижването на задните колела. С негова помощ градският електромобил ускорява от 0 до 60 км/ч за по-малко от 4 секунди и достига границата от 100 км/ч за приблизително 8.

 

 

Новият i8 Concept използва хибриден силов тракт. Електромоторът е същият като при i3, но в случая задвижва предната ос. Той е комбиниран с трицилиндров ДВГ с принудително пълнене, който предава своите 220 к.с. и 300 Нм към задните колела. Тази комбинация позволява на спортното купе да покрива класическия спринт за по-малко от 5 секунди, а същевременно средният разход да бъде в рамкте на 3 литра за 100 км пробег. Това е възможно благодарение на факта, че i8 Concept може да измине 35 км изцяло на електричество.

Основополагащa за i3 и i8 е LifeDrive структурата на BMW. Тя включва два основни компонента при i3 – силовият тракт, окачването и батерията изграждат т.нар Drive модул, чиято алуминиева конструкция формира и крашструктурите. Life модулът пък се отнася за пътническата клетка и каросерийните панели, които за изработени от подсилени с карбонови нишки пластмаса (CFRP).

 

 

Разликите в силовия тракт при i8 и фактът, че неговият батерия е значително по-малка, налагат и някои промени в LifeDrive архитектурата. Задвижващият тракт отпред и задния оформят два отделни модула, като Life модулът играе своеобразна мост помежду им. Благодарение на това разпределението на масите между двете оси е 50/50.

Коментари
comments powered by Disqus