Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M DKG: Директната трансмисия

18.01.2008 08:01 11
11
2571826817
Туит

M3 е първият модел, който баварците ще оборудват с M DKG - седемстепенна предавателна кутия с двоен съединител и система DriveLogic.

Новата M DKG ускорява автомобила от 0 до 100 км/ч с 0,2 секунди по-бързо от шестстепенната механична трансмисия при същия среден разход на гориво (11,9 л).

M DKG разполага с 11 режима на работа, пет от които са напълно автоматични. Функция Launch Control пък оптимизира способностите на задвижващия тракт, когато предавките са сменяни от самия водач.

Системата DriveLogic от друга страна предлага набор от опции, позволяващи от светкавично до максимално комфортно превключване. Трансмисията можа да бъде управлявана посредством скоростен лост или алуминиеви планки от двете страна на волана.

Коментари

snaky
zonta12,ako ne be6e tolkova zabluden 6te6e da znaesh, 4e avtomati4nite transmisii ne razpolagat sas saedinitel,ama karai

zonta12
podrobnosti na www.bmw.com

zonta12
ili obqsni za6to kolata e s 2 pedala?

zonta12
ako misli6 4e ne e raztalkuvai "DKG"

zonta12
tova e avtomati4na skorostna kutiq! BMW///M

zonta12
posledno sprinta e za 3.8 sec

BMW ///M
Baro, purvo tova ne e avtomatichna transmisiq i posle doctorm5 si e dosta prav. Oficialno e 4,8/4,6 no na praktika veche sa zasichani 4.3 s ruchnata predstavi si s nai dobrata transmisiq sega!

Baro
aa doctorm5 ima6 gre6ka za sprinta..Spinta sys ''starata'' predavatelna kutiq e 4.8sec s novata 6te e 4.6..0.2 hi4 ne e malko v ligata na SuperSportistite.

aleksi
6te stane intersno ina4e za poreden put nemcite dokazaha, 4e te sa nai-golemite inovatori i dvijat indystriqta napred

doctorm5
офицялно е с 0,2 но на прктика ще видим спринт от 0 - 100 км/ч за 4 сек. BMW са най-добрите спортисти!!!!

Baro
mng hubava avtomati4na transmisiq. :)

comments powered by Disqus