Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 Clubsport: Теглото надолу, мощността нагоре

30.09.2015 10:00
Туит

Само две спартански състезателни седалки Recaro с „тиранти” и за по-голяма сигурност ролбар и специално изработени панели от въглеродни влакна за задните части, както и за вратите

На база на старото BMW M3, тип  E92, тунерът KBR Motorsport от Ерфтщадт е конфигурирал чистокръвен състезател за Северната дъга на Нюрбургринг. Целта е постигната - по-голяма мощност, по-малко килограми.
Когато става дума за тегло, KBR Motorsport не залага на олекотяване, а за премахване. Защото това, което не е на борда, не тежи. Съответно целият интериор на М3 е изкормен. Задната седалка, облицовката заедно с всички изолационни материали са извадени. Вкарани са само две спартански състезателни седалки Recaro с „тиранти” и за по-голяма сигурност ролбар и специално изработени панели от въглеродни влакна за задните части, както и за вратите.

Двигателят V8 в M3 Clubsport генерира 450 к.с.

Шасито е претърпяло обновление благодарение на Clubsport винтови компоненти от палитрата на KW и регулируеми лагери. Големите 19 цола BBS джанти са обути в спортни гуми Pirelli с размери 265/30. Изцяло наново модифицираната спирачна система с нови дискове и накладки гарантира надеждно спиране.

За да осигури предимство, атмосферният V8 на BMW M3 е оборудван с нов всмукателен колектор, модифицирана изпускателна система с нов звук, без  катализатор с шумозаглушител и нов софтуер за двигателя и трансмисията. В момента осемцилиндровият мотор  изцежда 450 к.с. и 440 Нм. Подобрената  система за охлаждане на маслото гарантира стабилността на мотора. В ход е разработването на по-голяма мощност

Промените по визията на M3 Clubsport на KBR Motorsport са финализирани. Предният сплитер, корпусите на външните огледала, както и голямото Clubsport антикрило са изработени от карбонови елементи.

Коментари
comments powered by Disqus