Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 CRT: 67 е щастливо число

24.06.2011 15:37 1
1
2571889505
Туит

Заводският тим на BMW е фаворит за победата в тазгодишното издание на „24-те часа на Нюрбургринг“, а новият BMW M3 CRT, който бе представен преди старта на надпреварата, е фаворит в редакцията на ams със своите 450 к.с. и панели от подсилена с карбонови нишки пластмаса.

Поредната специална серия на BMW M3 има за цел да демонстрира напредъка на баварците в областта на CFRP технологията, която играе съществена роля в новата им еко линия i. От композитния материал са изработени предния капак и новите спортни седалки, с които BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology) е оборудван. Останалите промени засягат новата шумоизлоация, двете индивидуални задни седалки и спортната изпускателна система с титаниеви накрайници.

В резултат на направените модификации седанът е „отслабнал“ с 45 кг, а ако в уравнението включим и разликите в оборудването на стандартния модел и специалната серия, резултатът ще бъде 70 килограма минус за BMW M3 CRT.

Диетата се е отразила главно върху предната част на автомобила, което дава своя положителен ефект върху баланса, тъй като 48,4% от теглото вече се падат на задната ос. За по-добрата динамика на M3 CRT обаче най-голяма заслуга има 4,4-литровият V8, който е дериват на стандартния четирилитров аналог и е заимстван директно от M3 GTS. Максималната му мощност достига 450 к.с. при 8300 об./мин, а въртящият момент от 440 Нм е наличен при 3750 об./мин.

Какъв е изводът? Спринтът от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 4,4 секунди благодарение на седемстепенната M DCT Drivelogic трансмисия с два съединителя, което е с пет десети по-добър резултат от този на стандартната версия. За отличния резултат в класическото упражнение съдейства лаунч контрол системата, а за максималната скорост от 290 км/ч – препрограмирания електронен ограничител.

Промените по BMW M3 CRT не засягат единствено каросерийните панели, салона и двигателя. Окачването, например, използва нова задна подрама и регулируеми койловъри. Спирачната система пък може да се похвали с шестбутални апарати и 380-милиметрови дискове (378 мм за предната ос), които срамежливо надничат зад 19-цоловите колела (245/35 R 19 и 265/35 R 19).

От BMW M3 CRT ще бъдат произведени само 67 бройки.

Коментари

trex
Фаворит ама не му стигнаха силиците за победа.

comments powered by Disqus