Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 GTS: 136 850 евро в Германия

13.05.2010 10:16
Туит

BMW обяви официално, че ще пусне на пазара BMW M3 GTS. Цената му за Германия с таксите и ДДС ще бъде 136 850 евро, а поръчките стартират през юли 2010.

Под капака на най-мощната заводска версия на M3 се вихри 4,4-литров V8, базиран на 4-литровия аналог на „стандартния“ модел. В резултат на увеличения работен обем максималната му мощност достига 450 к.с., което е с 30 повече спрямо стандартната единица, а въртящият момент – 440 Нм (400 Нм стандартно).

Седемстепенната M-трансмисия с двоен съединител, която също е претърпяла известни промени, позволява на спортното купе да закове 100 км/ч за 4,4 секунди. Максималната скорост е 305 км/ч, а еднокилометровият спринт се изпълнява за 22,5 секунди.

 

 

Окачването също е преработено, като набитото око със сигурност ще маркира моментално новите жълти пружини на койловърите с логото M. Твърдостта на амортисьорите, както и реакцията им подлежат на настройка. Новото окачване контактува с асфалтовата настилка посредством 19-цолови колела с гуми 255/35 на предната ос и 285/30 на задната.

Стандартната M3 така или иначе е преминала стабилна диета, за което свидетелстват решения като карбоновия покрив например, но GTS версията е с една стъпка напред - страничните стъкла отзад и задното са изработени от поликарбонат, отстранени са климатичната и аудио системите, както и навигацията, изпускателната система е титаниева, а спортните седалки са допълнително олекотени. В резултат общата маса на автомобила (оборудван с ролбар) е сведена до 1530 кг.

Купето на новия „баварец” може да бъде оборудвано с ролбар, инсталирани са също противопожарна система, ключ-маса и шестточкови колани (опция). Аеродинамичният пакет допълва модификациите с нови регулируеми преден сплитер и задно крило, заимствани от 320si на BMW в WTCC шампионата. Благодарение на всички тези оптимизации M3 GTS подобрява времето за една обиколка на „Нюрбургринг”, регистрирано от класиката M3 CSL.

 

Коментари
comments powered by Disqus