Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 GTS: Най-големия

05.11.2009 09:52
Туит

BMW представи новия M3 GTS – най-мощния заводски представител на третата серия от последното поколение.

Под капака на M3 GTS се вихри 4,4-литров V8, базиран на 4-литровия аналог на „стандартната” M3. В резултат на увеличения работен обем максималната му мощност достига 450 к. с., което е с 36 повече спрямо стандартната единица. За съжаление от BMW не публикуват повече подробности относно динамичните характеристики на M3 GTS, но подчертават, че модифицираният двигател е комбиниран със седемстепенната M-трансмисия с двоен съединител, която също е претърпяла известни промени.

Окачването също е преработено, като набитото око със сигурност ще маркира моментално новите жълти пружини с логото M. Твърдостта на амортисьорите, както и реакцията им подлежат на настройка. Новото окачване контактува с асфалтовата настилка посредством 19-цолови колела с гуми 255/35 на предната ос и 285/30 на задната.

Стандартната M3 така или иначе е преминала стабилна диета, за което свидетелстват решения като карбоновия покрив например, но GTS версията е с една стъпка напред - задните странични стъкла са изработени от марколон, отстранени са климатичната и аудио системите, както и навигацията, изпускателната система е титаниева, а спортните седалки са допълнително олекотени. В резултат общата маса на автомобила е сведена до 1490 кг.

Купето на новия „баварец” разполага с фиксатори на средната колона за допълнителен ролбар, инсталирани са също противопожарна система и ключ-маса. Аеродинамичният пакет допълва модификациите с нови регулируеми преден сплитер и задно крило. Благодарение на всички тези оптимизации M3 GTS подобрява времето за една обиколка на „Нюрбургринг”, регистрирано от класиката M3 CSL.

BMW ще произвежда M3 GTS само по поръчка, като цената ще варира около 115 000 евро. Първите доставки за Германия ще започнат през май догодина.

 

Коментари
comments powered by Disqus