Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 и M4: 430 к.с. от шест цилиндъра

12.12.2013 17:38
Туит

BMW ще разкрие на автомобилното изложение в Детройт следващото поколение на М3 и първото М4. Новите M-състезатели предлагат само шест цилиндъра, но в замяна на това повече мощност и по-малко тегло.

11 к.с. повече, два цилиндъра по-малко

Трилитровият агрегат, конструиран на базата на двигателя N55, се захранва принудително от два турбокомпресора. Това осигурява на BMW M3 и M4 431 к.с. при 5500 оборота в минута и невероятният 550 Нм въртящ момент. Закоравелите феновете на M-модела ще трябва да се примирят със загубата на двата цилиндъра. Въпреки турбопълненето, шестцилиндровият мотор не се плаши от високите обороти, техният максимум е около 7500 об./мин.

Стандартно двигателят е куплиран с ръчна шестстепенна скоростна кутия. Срещу допълнително заплащане шестцилиндровият двигател може да бъде комбиниран и със седемстепенна кутия с два съединителя, заимствана от моделите M5/M6. Екипирани с механична трансмисия, новите M-модели спринтират само за 4,3 секунди от нула до 100 км/час.

С DKG времето на спринта ще се намали дори на 4,1 секунди. Освен това DKG управлява още цял куп трикове като например лонч контрол. Дори когато говорим за разход на гориво, стандартните варианти на DKG водят класацията с 8,3 срещу 8,8 литра на 100 км при класическата кутия. По отношение на максималната скорост нещата са на същото ниво, тя е електронно ограничена на 250 км/ч.

Баварците са намалили и теглото на новите BMW M3 и BMW M4. BMW е намалило теглото си с цели 83 кг., и вече тежи под 1500 кг. За тази цел покривът и карданният вал са направени от ламинат с въглеродни влакна, а при М4 дори и задният капак е изработен от CFK. Към всичко това ще прибавим и многобройните елементи на окачването, изработени от кован алуминий.

Разбира се, BMW M3 и M4 визуално се различават от обикновените варианти. Предната броня има въздухозаборници, които оптимизират притока на свеж въздух към двигателя и спирачките. Последните се предлагат и като керамична версия. На задната част на M3 и M4 се откроява броня с дифузьор с интегрирана четиритръбна спортна изпускателна система. М4 има вграден спойлер на задния капак. Под капака на двигателя могат да се намерят още карбонови елементи, включително с усилваща здравината на каросерията функция

Въглеродни влакна се открояват и в интериора на моделите BMW M3 и M4. Към това ще причислим спортен волан и спортни седалки.

Коментари
comments powered by Disqus