Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3 Кабрио: Дяволска прическа

16.01.2008 09:01 8
8
2571826512
Туит

За сега топмоделът на Трета серия се продава като двуврато купе или петместен седан. В началото на лятото обаче баварците ще попълнят празното място в своя асортимент с М3 Кабриолет.

Техническите характеристики на автомобила са ни вече познати- четирилитров V-образен осемцилиндров двигател с мощност 420 к. с. и 400 Нм максимален въртящ момент (при 3 900 об./мин.).

Тъй като подсилената каросерия тежи цели 230 кг повече от своя закрит аналог, автомобила изостава в ускорението от 0 до 100 км/ч с 0,4 секунди (5,3 сек). Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, а средният разход на гориво според BMW възлиза на 12,9 литра. Автомобилът блести най-вече с новата си седемстепенна директна трансмисия с двоен съединител, наречена M DGK (вместо SMG), която през пролетта ще бъде монтирана и в останалите две M-изпълнения на Трета серия.

Срещу доплащане баварците биха оборудвали вашето копие на М3 Кабрио с електронен контрол на амортисьорите, който притежава три режима на работа. Новост за модела е и централнорегулираната система за сигурност, която управлява защитното действие на коланите и скрития ролбар.

Официалната премиера на открития топмодел ще се състои на автосалона в Женева.

Коментари

Cristiano Ronaldo
>:-)

viktor
gazariq e kabrioto nqma spor,no 4erno kupe M3 e dosto po grubqnsko to4no stil BMW ,vapros na vkus si e de

Ценител
Иво възможно е да няма друг автомобил с точно същите данни като на БМВ-то, но има по-добър и по-бърз в същия клас-семейната лимузина Лексус IS-F за бързащи татковци! :)

Румен
Малко грешка стана ама нищо постове да има :-D чи тъй за трансмисията която малко закъсня трябваше още при пускането на М3-ката да фигурира ама нищо по добре късно от колкото никога

Румен
Освен "дяволската прическа" ко

helios
nqkoi hora qvno obi4at da govorqt naizust vmesto da 4etat ( Baro ) prez minalata godina izleze kupeto posle i versiq s 4etiri vrati navsi4koto otgore go pi6e v na4aloto na statiqta :-D :p

иво бояджиев
Невероятен автомобил, няма равен на себе си.

Baro
hm..naistina e ''Dqvolska pri4eska'' oba4e mislq 4e pyrvo bi trqbvalo da se predstavi sedana a sled tova i nakraq kabrioto..no qvno bmw se re6ili tykmo obratnoto..kakto i da e..pyk sys sprina naistina mng izostava zna4i kabrioto na rs4 6te byde s 3 stotni po byrzo ot na M3.visokoto teglo e golqma pre4ka za sprinta oba4e blagodarenie na neq pyk kolata e po-stabilna.

comments powered by Disqus