Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3: Мисия "Седан"

10.10.2007 10:10 1
1
2571816790
Туит

В събота BMW официално публикува първите фотографии и технически данни за новото поколение на M3 във версия седан. Премиерата на модела вероятно ще се състои на международния автомобилен салон в Лос Анджелис, който стартира на 16 ноември.

Новият седан BMW M3, както и версията купе, се задвижва от осемцилиндров V-образен агрегат с мощност 420 к. с. и работен обем четири литра. Въртящият момент от 400 Нм при 3900 об./мин се предава на задните колела посредством механична шестстепенна предавателна кутия. Благодарение на прецизната комбинация между двигател и трансмисия, спортният автомобил се ускорява от място до 100 км/ч за 4,9 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път до 250 км/ч.

Отначало само с ръчна трансмисия

Първоначално в пресата се появи информация, че M3 във версия седан няма да бележи дебюта на новата седемстепенна предавателна кутия с два съединителя. Впоследствие стана ясно, че M DCT трансмисията ще се появи под капака на баварския спортист, но кога точно все още не се знае.

Допълнителните акценти, които ще получи М3 във версия седан, са нова предна броня с уголемени въздухозаборници, подчертани странични прагове, два отвора на предния капак, нова задна броня с интегриран дифузьор и четири агресивни накрайника на изпускателната система.

Класически М-атрибути

Моделът стандартно ще се предлага с 18-цолови колела, които контактуват с асфалта посредством гумите с размер 245/40 на предния мост и 265/40 – на задния.

За разлика от своя по-възрастен събрат, М3 седан няма да бъде оборудван с карбонов покрив, а ще разчита на класическия метален аналог. Това е една от причините новият модел да тежи с 30 килограма повече (1680 кг).

Коментари

Венцислав Гецов Русе
тая кола е жестока. много по-евтина е от своите конкуренти , апредлага същите удобства и удоволствието от шофирането е огромно . Желая всеки да има подобна кола.

comments powered by Disqus