Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M3: Pick up some power

01.04.2011 10:54
Туит

Колкото и да не ни се вярва, BMW вече наистина разполага с M3 пикап. Нестандартното возило ще използва познатия 4.0-литров V8, който работи под капака на триобемната версия.

Максималната мощност също остава непроменена – 420 к.с. при 8300 Нм, а въртящият момент, чиято пикова стойност достига 400 Нм при 3900 об./мин, достига до задните движещи колела посредством шестстепенна механична скоростна кутия. За съжаление баварците не разкриват динамичните характеристики на спортния пикап, но твърдят, че по време на тестовете на „Нюрбургринг“ стрелката на километража е отчела 300 км/ч.

Въпреки цялостната трансформация на задната част тази версия на M3 тежи с 50 килограма по-малко от кабриолета, а именно 1885 кг. Данните от аеродинамичния тунел пък са също толкова обещаващи, колкото при купето. Силата на пикапа обаче, естествено, е в превозването на товари, като товароподемността е увеличена на 450 кг, а в задната част се е появил и теглич. „Легенът“ е изработен от алуминиева рифелова ламарина, като в него могат да се поберат 20 комплекта стикове за голф. При нужда той може да бъде затворен със специалния твърд покрив.

Салонът по никакъв начин не се различава от този на стандартната версия, като седалките, волана и скоростния лост, естествено, носят емблемата на BMW M GmbH. В дясната част на таблото обаче ще откриете и надписа PICK-UP powered by M, следван от серийния номер на модела. Това пък ни навежда на мисълта, че серията ще бъде ограничена.

Всичко това звучи много реалистично, но не забравяйте, че днес е 1 април, а в BMW не пропускат нито един възможен момент, за да се позабавляват. Ето защо в края на официалното съобщение изрично е споменато, че пикапът M3 ще остане само един и ще се използва от BMW M GmbH.

Коментари
comments powered by Disqus