Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M5 може да се сдобие с карбон-керамични спирачки

28.09.2011 15:55
Туит

Новият BMW M5 със сигурност е в топ 10 на най-желаните спортни седани и има защо. Но по един показател баварците наистина изостават – спирачната система или по-скоро липсата на опционални карбон-керамични дискове.

Със сигурност спирачната система на BMW M5, оборудвана с 400-милиметрови дискове и шестбутални апарати (396 мм на задната ос), се справя на достатъчно високо ниво, защото баварците много рядко допускат пропуски, особено що се отнася до M подразделението. Още повече тя е нова разработка и би трябвало да е с една крачка пред тази, използвана при предходната версия на M5. При по динамично шофиране обаче, особено на писта, карбон-керамичните дискове биха били по-добър вариант.

На този етап M подразделението на BMW не предлага тази опция, която е налице при конкурента Mercedes E 63 AMG, например, но според BimmerFile в момента текат нейните тестове. Баварците си сътрудничат в тази насока със специализираната компания Brembo, която е отговорна за стандартната система на M5.

Спирачните апарати вероятно ще останат същите или ще претърпят минимални промени, но композитните дискове ще бъдат по-големи и ще вървят задължително с 20-цолови колела (стандартните са 19). Новата спирачна система вероятно ще бъде готова до една година.

Коментари
comments powered by Disqus