Новата генерация на M5 ще ускорява от място до 100 км/ч за 4,4 секунди, което е с три десети по-добро постижение от това на предшественика. Според CAR обаче германците не планират комби версия на модела.
Базираният на F10 модел няма да разчита повече на 5-литровия V10, който работи под капака на М5 от генерацията E60, а на новия 4,4-литров битурбо. Намаленият работен обем и двата отсъстващи цилиндъра обаче в никакъв случай не означават по-малко мощност – 578 к. с. (срещу 507 за M5 E60) при 718 Нм въртящ момент. Ако електронният ограничител бъде премахнат, M5 ще залепи стрелката на скоростомера на 303 км/ч.
Новият модел ще бъде не само по-бърз, но и значително по-икономичен от своя предшественик. Разходът за 100 километра пробег ще варира около 10 литра, което е с 30% по-добро постижение. Приблизително с толкова ще бъдат редуцирани и нивата на вредни емисии, за което способстват системите на Efficient Dynamics. Не е изключено BMW M5 да получи и система за възстановяване на кинетичната енергия, базирана на KERS, по която BMW работи във Формула 1 през изминалия сезон.
BMW M5 ще дебютира в края на тази година, като се очаква продажбите да започнат в началото на 2011 г. Представената галерия е на стандартната пета серия F10.
Testmaniac
Ne e mislen za turbo motor
G-power
Абе не ги разбирам понякога тези от БМВ хубаво е че се стремят да постигнат маскимална екологичност и в следстие на това имат едни от най икономичните мотори за класа си ама точно при топ модела да бяха турбинирали прекрасния 5.0 V10 щяха да отвеят тотално конкуренцията.