Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M5: С три десети напред

11.01.2010 14:39 2
2
2571866895
Туит

Новата генерация на M5 ще ускорява от място до 100 км/ч за 4,4 секунди, което е с три десети по-добро постижение от това на предшественика. Според CAR обаче германците не планират комби версия на модела.

Базираният на F10 модел няма да разчита повече на 5-литровия V10, който работи под капака на М5 от генерацията E60, а на новия 4,4-литров битурбо. Намаленият работен обем и двата отсъстващи цилиндъра обаче в никакъв случай не означават по-малко мощност – 578 к. с. (срещу 507 за M5 E60) при 718 Нм въртящ момент. Ако електронният ограничител бъде премахнат, M5 ще залепи стрелката на скоростомера на 303 км/ч.

Новият модел ще бъде не само по-бърз, но и значително по-икономичен от своя предшественик. Разходът за 100 километра пробег ще варира около 10 литра, което е с 30% по-добро постижение. Приблизително с толкова ще бъдат редуцирани и нивата на вредни емисии, за което способстват системите на Efficient Dynamics. Не е изключено BMW M5 да получи и система за възстановяване на кинетичната енергия, базирана на KERS, по която BMW работи във Формула 1 през изминалия сезон.

BMW M5 ще дебютира в края на тази година, като се очаква продажбите да започнат в началото на 2011 г. Представената галерия е на стандартната пета серия F10.

Коментари

Testmaniac
Ne e mislen za turbo motor

G-power
Абе не ги разбирам понякога тези от БМВ хубаво е че се стремят да постигнат маскимална екологичност и в следстие на това имат едни от най икономичните мотори за класа си ама точно при топ модела да бяха турбинирали прекрасния 5.0 V10 щяха да отвеят тотално конкуренцията.

comments powered by Disqus