Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW M6: От всичко по много

13.02.2012 17:04
Туит

BMW официално представи M6 във версиите купе и кабриолет за моделната 2012 година. Под капака и на двата модела работи 4,4-литровият V8, който генерира 560 к.с.

M6 се отличава от стандартната шеста серия по новите брони, раздутите калници и прагове, дифузора, ревизираната радиаторна решетка и LED габаритите. Към тях екипът на M GmbH е добавил четири накрайника на изпускателната система и нови 19-цолови колела (20-цоловите са опция).

Покривът на купето е изработен от подсилена с въглеродни нишки пластмаса, а този на кабриолета - от текстилена материя, което му позволява да се отваря за 19 секунди при скорост до 40 км/ч. Под него пък дизайнерският екип на BMW е оставил своя отпечатък чрез спортните седалки, тапицирани с естествена кожа, спецалния скоростен лост и новия волан, под който се открояват палците за смяна на предавките.

Променени са също контролните уреди, праговете са оборудвани със специална подсветка, а част от панелите в интериора са от карбон. В списъка с опциите за двата нови модела влизат също така системата за подгряване на волана, навигацията, хедъп дисплея и аудио системата на Bang and Olufsen.

За задвижването на M6 се грижи познатият туинтурбо V8, който в случая генерира 560 к.с. и 680 Нм. Той е комбиниран със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя, благодарение на която ускорението от 0 до 100 км/ч изисква впечатляващите 4,2 секунди (4,3 за кабриолета). Максималната скорост е фиксирана по електронен път на 250 км/ч, но при желание на клиента ограничителят може да бъде елиминиран и ускорението да продължава до 305 км/ч.

Екипът на M GmbH е модифицирал също окачването, системата за електронна стабилност,която е получила нов M Dynamic режим, и е добавил към силовото предаване активния M диференциал. Високоефективната спирачна система пък може да бъде оборудвана с карбон-керамични дискове.

Продажбите на двата модела ще започнат в началото на лятото.

Коментари
comments powered by Disqus