Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW намалява себестойността на продукцията си

22.03.2016 15:35
Туит

Компанията използва в заводите си колички роботи

Немският автомобилен производител BMW започва използване в своите заводи като част от процеса на автоматизация роботизирани самоходни товарни колички, което ще доведе до намаляване на годишните производствени разходи за един автомобил с 5%, пише Bloomberg.

Проектът стартира пилотно в логистичния център на BMW във Вакерсдорф. Самоуправляващите се колички автоматично намират необходимия контейнер с детайли, спират до него и ги транспортират към зоната за опаковане.

Според ръководителя на производствения отдел на компанията Оливер Ципзе използването на роботи е по-евтино, отколкото физически труд, тъй като обработката на поръчките отнемат по-малко време при едновременно оптимизиране на материалните потоци. Той обясни, че един човек невинаги може да разбере кои детайли до кое място трябва да стигнат, затова на дъното на всички контейнери винаги има запаси от различни части.

Ципзе добави, че целта на промените е да се намали времето за производство на автомобила до 30 часа. Той отказа да разкрие обаче сегашното ниво на производителност. Според Bloomberg компанията Mercedes-Benz през 2005 г. за производството на един автомобил отделяла средно 61 работни часа.

BMW произвежда автоматичните роботизирани колички самостоятелно и планира да ги използва в други складове след приключването на шестмесечния тест. Целта на програмата за автоматизация на производството е намаляване на разходите през следващите години до стотици милиони долари. Освободените средства ще бъдат използвани за финансиране на перспективни разработки, включително и тези, свързани с безпилотни превозни средства, отбелязва Bloomberg отбелязва.

Производствената логистика е един от последните резерви за увеличаване на производителността, като се вземе предвид факта, че линиите за сглобяване са достигнали почти границата на ефективност, уточнява агенцията.


Коментари
comments powered by Disqus