Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW отбеляза подобаващо юбилея на М1

29.04.2008 19:04 1
1
2571831652
Туит

Моделът вероятно засега е само макет и най-вероятно ще си остане такъв - от баварската компания заявиха, че нямат намерения за серийно производство.

На дизайнерски конкурс в Италия BMW представи концептуален модел, с който отбеляза 30-годишнината от появата на  М1 - първият и единствен суперавтомобил в историята на баварската марка, който има центлалноразположен двигател. Дизайнът на студията следва по модерен начин линиите на оригиналния М1, чийто дизайн е дело на Джорджето Джуджаро. Италианецът от своя страна пък се движи плътно по концепцията на Пол Брак, представена през 1972 година като BMW Turbo.

Само макет... поне засега

В актуалната студия има директни цитати от двата автомобила - хрилете на предния капак, както и характерната му раздувка в центъра, формата на излетите от алуминиева сплав колела, двете синьо-бели емблеми на задния спойлер, както и характерният преход на задните колони.

Показаният прототип е само макет, той няма нито интериор, нито техническа "подплънка". От баварската компания твърдят, че нямат никакви намерения за серийно производство на показания модел.

Коментари

al bandi
Би било кощунство да не я пуснат в Българи,тук ще има пазар.Аз със сигурност ще си я купя. B-)

comments powered by Disqus