Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW отчете 10.1% ръст през декември

13.01.2010 11:23
Туит

Очакваме раздвижване през втората половина на 2010, коментира управителят на BMW Груп България Александър Миланов.

Германският производител на лукозни автомобили BMW Group отчете 10.1 на сто ръст в продажбите за декември на годишна база – общо 123 751 пласирани автомобила срещу 112 423 през декември 2008. Общо за годината компанията регистрира спад от 10.4% - осезаемо по-нисък от средния за автомобилната промишленост, благодарение на което баварците разширяват пазарния си дял в премиум сегмента. Общо за годината са продадени 1.286 млн. автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce.

"Въпреки трудните условия в периода след април ние постоянно подобрявахме пазарното си представяне, а от началото на последното тримесечие регистрираме ръст в продажбите", подчерта Иън Робъртсън, член на борда на директорите на BMW AG и завеждащ продажбите и маркетинга.

През 2009 BMW отчита значителен ръст на някои от най-обещаващите пазари в света: Китай (37.5%), Бразилия (118.8%) и Индия (24.4%). Германия си остава най-големият пазар за компанията с общо 258 012 продажби.

В България през 2009 са продадени 574 автомобила BMW и 38 MINI - спад съответно с 43.3  и 42.4 на сто спрямо предходната година (отново по-нисък от средния за пазара).

"През 2010 очакваме стабилизация и плавен ръст в продажбите, предимно през второто шестмесечие”, коментира Александър Миланов, управител на BMW Груп България.

Коментари
comments powered by Disqus