Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW отчете 13.8% ръст

13.04.2010 13:13
Туит

Баварците с рекордни продажби в Бразилия и Китай през първото тримесечие.

Почти с 14 на сто са нараснали продажбите на BMW Group през първото тримесечие на 2010, оповести официално компанията, с което за пореден път потвърди мнението, че поне в премиум сегмента най-лошото от кризата вече е отминало. През периода януари-март най-големият световен производител на луксозни автомобили е пласирал общо 315 614 бройки от вксичките си марки, с 13.8% повече от същия период на 2009.

Марката BMW отчита ръст от 12.7 на сто, MINI – 9.1 на сто, а продажбите на Rolls-Royce почти са се удвоили (+78.6%), за което допринася и пазарният дебют на по-достъпния модел Ghost.

"Целта на компанията за тази година е стабилен едноцифрен ръст и реализиране на поне 1.3 млн. продажби", коментира членът на борда на директорите на BMW Group Иън Робъртсън. Резултатите за първото тримесечие все още не отчитат очакваните силни продажби на представеното в края на този период ново поколение на Серия 5.

Баварците регистрират рекорден ръст на четирите най-бързо развиващи се пазара в света – 131 на сто в Бразилия, 106 на сто в Китай, 32 на сто в Индия и 11.6 на сто в Русия. BMW Group е и единственият германски производител, който постига ръст в собствената си страна. Със 7.4% са се увеличи продажбите и в САЩ, втория най-важен пазар за компанията.

В България обаче сделките на BMW все още отчитат спад, и то значителен – 34.9% спрямо също слабото първо тримесечие на 2009. Този резултат обаче е под средния за пазара, благодарение на което BMW продължава да увеличава пазарния си дял.

Коментари
comments powered by Disqus