Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW отчете бум на китайския пазар

09.04.2008 12:04
Туит

Само за три месеца продажбите на марката са скочили с 39 на сто.

С рекордните 39% са нараснали продажбите на BMW на китайския пазар за първото тримесечие на 2008 година, обявиха от компанията, която към днешна дата е най-големият производител на луксозни автомобили в света. За периода януари-март китайските дистрибутори са продали общо 17 317 машини от марките BMW и Mini.

Непрекъснатият икономически растеж превръща Китай във все по-важен пазар за производители като BMW. Само през март продажбите на нови автомобили в страната нараснаха с 24 на сто.

BMW сглобява в Китай моделите си от 3 и 5 серия (в джойнт-венчър с местния производител Brilliance China Automotive Holdings).
Коментари
comments powered by Disqus