Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW отзовава 1,6 млн. автомобила от Серия 3

17.07.2014 09:53
Туит
BMW отзовава 1,6 млн. автомобила от Серия 3

Възможни са проблеми с въздушните възглавници от японската Takata

BMW отзовава 1,6 млн. автомобила от Серия 3 из целия свят заради проблеми с предната шофьорска въздушна възглавница. Милиони автомобили Toyota и Honda поради същата причина се озоваха в сервизите за отстраняване на този дефект.

Сервизната кампания на BMW се отнася до автомобили от Серия 3, произведени между май 1999 и август 2006 BMW, се казва в официалното съобщение на компанията от Мюнхен.

BMW привиква в сервизите си автомобилите за смяна на страничната пътническа възглавница поради възможни проблеми с нагнетателната помпа.

Дефектните въздушни възглавници са произведени от японската компания Takata, които предизвикаха масови отзовавания на автомобили Toyota, Honda и Nissan с над 5 млн. автомобила само през миналия месец.
BMW заяви, че не знае за инциденти, свързани с въздушни възглавници в  автомобили на марката. На въпрос дали всеки клиент трябва да си запише час за сменя на възглавницата, от компанията отговориха: "Сервизната кампания е доброволна с цел минимизиране на риска от грешки при активиране на въздушните възглавници".

Коментари
comments powered by Disqus