Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Първа серия tii-Concept: Шампионът на Нюрбургринг

24.10.2007 15:10
Туит

Запалените фенове на BMW асоциират съкращението tti със състезателните модели на баварската серия 02, които бяха актуални през седемдесетте години на миналия век. С откриването на автомобилния салон в Токио немската компания явно прави опит да реанимира модификацията, представяйки tti-студия на своята Първа серия.

Новата челна престилка, преработеният рисунък на праговете и долепените към предния капак аеродинамични лайсни подчертават състезателния характер на прототипа също както и новата задна престилка и малкият спойлер върху багажника.

С цел понижаване теглото на "лекоатлета" капакът на двигателя, корубите на външните огледала, челните въздухопроводи, задния спойлер и дъното на задната престилка са изработени от подсилени с карбонови вклакна полимери. Двуцветното лаково покритие, 18-цоловите колела от олекотени сплави (гумите са с размери 215/40 отпред и 235/35 отзад) и шестбуталните спирачни апарати на предния мост пък оформят завършека на това единствено по рода си спортно превъплъщение.

Не остава назад и салонът на Първа серия tti-Concept, в който на преден план отново излизат спортните ценности на BMW - воланът, облицовката на вратите, седалките и подлакътникът на водача са проектирани специално за тази версия. Циферблатът на оборотомера е решен в бяло, а голяма част от повърхностите са покрити с тъмна Alcantara.
Коментари
comments powered by Disqus