Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW потвърди за трицилиндровия мотор

06.04.2011 09:45
Туит

BMW ще представи на традиционния за марката „Ден на иновациите“ новата модулна двигателна система, която позволява изграждането на шест, четири и трицилиндрови мотори на една и съща база.

Два са основните принципа при проектирането на новите двигатели – те използват задължително архитектурата на класическия редови мотор без значение дали са шест, четири или трицилиндрови, както и новата BMW TwinPower Turbo технология, която стана известна за първи път при прилагането й в трилитровия N55. Целта на този подход е на първо място намаляване на производствените разходи, а на второ – създаването на двигатели, които подхождат в максимална степен на съответния автомобил като работен обем и динамични показатели.

Що се отнася до второто, новата модулна система дава възможност на BMW да се отърси от традицията за надлъжно монтиране на двигателя и да експериментира с класическата за автомобилите с предно предаване схема с напречно разположение. Това е и част от стратегията на BMW за разширяване на моделната гама с нов градски автомобил с преден двигателен мост.

 

 

По време на „Деня на иновациите“ BMW ще представи още новия си двулитров бензинов мотор и трилитров дизел. При X1 xDrive28i развиващият максимална мощност от 245 к.с. двигател прави възможно ускорението от 0 до 100 км/ч при налични 6,1 секунди и намалява разхода приблизително с 16% спрямо предходната версия (по официални данни 7,9 литра за 100 км пробег). При 530d xDrive, който ще се възползва от трилитровия дизел (258 к.с.), класическият спринт се изпълнява за идентичното време като това при X1 xDrive28i , но разходът е сведен до 5,7 литра при емисии CO2 под 150 г/км.

Част от останалите новости, които баварците ще представят, засягат интелигентната осемстепенна автоматична трансмисия, която ще се адаптира към външните условията и стила на шофиране и ще предвижда какъв е най-добрият режим на работа, както и новите методи за максимално олекотяване на автомобила.

Новите двигатели на BMW ще се произвеждат в Мюнхен и в австрийската фабрика на Steyr. До 2012 година баварците ще инвестират приблизително 300 милиона евро в осъвременяването на двата завода.

Коментари
comments powered by Disqus