Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW предвижда по-висока печалба през 2010

18.03.2010 10:10
Туит
BMW предвижда по-висока печалба през 2010

Баварците ще разработват и собствени малки автомобили в добавка към гамата на дъщерната MINI.

BMW, най-големият световен производител на луксозни автомобили, очаква сериозен ръст в печалбата си през 2010 година, заяви главният изпълнителен директор на компанията Норберт Райтхофер по време на годишната отчетна пресконференция в Мюнхен. Основна причина за повишените очаквания е пазарният дебют на новата Серия 5, а също и благоприятните за европейските производители промени в курса на долара.

 

“Навлизаме в новата финансова година с предпазлив оптимизъм. Искаме през нея да видим осезаем прогрес към постигане на заложените нива на печалба за 2012”, коментира Райтхофер. Тези цели бяха фиксирани от компанията още преди кризата и предвиждат маржът на печалбата да нарасне до 8 и дори 10 процента.

 

През 2009 BMW отчита 10.4 на сто спад в продажбите си (до общо 1.29 млн- автомобила, включително на дъщерните марки MINI и Rolls-Royce). Нетната печалба на компанията е спаднала с 36 на сто и едва надхвърля 210 млн. евро, но това е всъщност завиден резултат в момент, в който повечето конкуренти отчитат нетна загуба.

Голямата новина от отчетната пресконференция е, че бордът на директорите на BMW планира компанията да разработи своя собствена линия малки и компактни автомобили в добавка към тези на английското поделение MINI. Разчетите на баварците сочат, че до 2021 година единствено този пазарен сегмент ще расте интензивно в световен мащаб.

Коментари
comments powered by Disqus