Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW работи по хибридна система с горивна клетка

13.04.2010 10:03
Туит

BMW работи върху хибридна система, която да комбинира ДВГ и електромотор с горивна клетка. Серийното производство е планирано за 2014 г.

На този етап подробностите около новата система на баварците са ограничени, но се знае, че тя използва класически двигател с вътрешно горене, горивна клетка (5 кВт), комбинирана със суперкондензатори и електромотор (82 кВт). При движение с ниска скорост функционира единствено електрическата част от агрегата, като задвижващи са задните колела. При нужда от по-бързо ускорение или по-висока скорост двигателят с вътрешно горене вклюва и предните.

В момента системата се тества на прототип от първата серия. Евентуалното й серийно вграждане е планирано за 2014 г., но ръководството на BMW изчаква да види с какви темпове ще се развие преносната мрежа за водород, за да даде окончателно зелена светлина на проекта. Първите модели, които ще бъдат оборудвани с новата хибридна система, са следващата генерация на MINI и предстоящия модел на баварците с предно предаване.

Текст: Владимир Колев

Коментари
comments powered by Disqus