Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW разчита на двойния дифузор за старта в Турция

01.06.2009 15:08
Туит

Екипът на BMW Sauber се надява, че разочарованието след Гран при на Монако ще остане в миналото и че двойният дифузор на F1.09 ще помогне на Кубица и Хайдфелд да се върнат в челото на колоната за Гран при на Турция.

Базираният в Хинвил тим стартира сезон 2009 като фаворит за титлата, но претърпя пълен крах в първите шест старта. Единствената добра новина за д-р Марио Тайсен и неговия тим бе подиумът на Ник Хайдфелд в Малайзия, но той бе резултат на променливите атмосферни условия, а не на скоростта, която се очакваше да демонстрира F1.09. Безсилието на BMW Sauber стана очевадно в Монако миналия месец, когато двамата пилоти отпаднаха още след първата фаза на квалификациите, а на последвалото състезание не спечелиха нито една точка.

„Надявам се, че слабото ни представяне в Монако ще остане единичен случай и че причината за лошите резултати е несъответствието между нашия автомобил и пистата“, обяснява Хайдфелд преди отборът да отпътува за Истанбул. „В Испания обаче се видя, че вървим напред, а за следващия старт в Турция ще имаме нови подобрения по автомобила, включително и двоен дифузор.“

„F1.09 не е конструиран с идеята да ползва двоен дифузор, ето защо се налагаше да направим сериозни промени по аеродинамиката“, допълва шефът на техническия отдел Вили Рампф. „Модифицирахме предното крило, барджбордовете, обтекателите на колелата и задната част на капака на двигателя. Надяваме се това да даде резултат, макар че достатъчно добре осъзнаваме, че и другите отбори междувременно не са стояли със скръстени ръце.“

„След състезанието в Монте Карло проучихме обстойно проблемите, които имахме с гумите. За старта в Турция Bridgestone ще ни осигури софт и хард смесите, разликата между които е огромна. По-твърдият комплект ще представлява сериозно предизвикателство за нашите инженери“, завършва Рампф.

Коментари
comments powered by Disqus