Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW разработва конкурент на електромобила Tesla Model S

12.02.2015 12:01
Туит
BMW разработва конкурент на електромобила Tesla Model S

Възможно е прототипът на автомобила да бъде показан на автосалона в Женева

Компанията BMW планира да разработи конкурент на електромобила Tesla Model S. Автомобилът ще бъде построен върху платформата на новото поколение Серия 5 с увеличено междуосие за монтиране на батерията. Възможно е прототипът да бъде показан на автосалона в Женева, който, както е известно, отваря врати на 3 март.

По предварителни данни моделът ще получи наименованието F18 PHEV. За разлика от Tesla Model S, който е изцяло електрически автомобил, новият модел на немския бранд ще получи хибридна установка. F18 PHEV ще бъде оборудван с бензинов мотор (245к.с.), шестстепенна предавателна кутия и два електродвигателя (204 к. с. и 95 конски сили).
Сумарната мощност на колата възлиза на 544 конски сили.
Нека да припомними, че по-рано BMW оповести, че планира масова електрификация на всичките си модели. Автомобилите ще получат или хибридни, или изцяло електрически версии. Целта на компанията е да постигне средни показатели на емисиите СО2 до нивото 95 г/км до 2020 г.

Специално за тази цел компанията BMW Group съвместно с Daimler започна разработка на безжични зарядни устройства за електромобили и хибридни автомобили. По отношение на зареждането на автомобилните акумулатори новата технология няма да отстъпва от кабелните аналози, но ще ги превъзхожда като удобство на използването.

Както споделиха от немската компания, в днешния момент вече е създаден работещ прототип на новата система. Устройството има КПД 90% и може да зареди напълно батериите на BMW i8 по безжичен път за по-малко от два часа. Конструкторите планират увеличаване на мощността на зарядната станция до 7 кВт, което ще позволи съществено да бъде ускорен процесът на зареждането на хибридите и електромобилите.

Коментари
comments powered by Disqus