Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW с необичайна рекламна стратегия

30.08.2007 00:08
Туит
BMW с необичайна рекламна стратегия

BMW изпробва нова рекламна стратегия, за да тласне напред продажбите на своята трета серия. Рекламният слоган на новата кампания гласи „Не вярвайте на рекламите, доверете се на сетивата си”.

С таза кампания новата креативна агенция на BMW - Media Arts Berlin (MAB) – изпълнява първата си самостоятелна поръчка към баварците. В началото на годината MAB зае мястото на дългогодишния рекламен партньор Jung von Matt, след като едноименната агенция започна работа с един от директните конкуренти на BMW, а именно Mercedes-Benz.

Новата реклама на трета серия, чиято цел е да засили продажбите на най-добре пласираната моделна линия на BMW, създава противоречие сама по себе си - посланието и е: „Не вярвайте на рекламите, доверете се на сетивата си”.

Следвайки новия девиз, новият телевизионният клип постепенно се сбогува с типичните за BMW изразни средства. Баналните алпийски ландшафти, лъкатушещите шосета и клишираните проблясъци на каросерията потъват в забрава, а в края на филма заглъхва дори динамичният музикален фон. На екрана остава само „тройката”, чиито потенциални клиенти могат сами да се убедят в качествата и в най-близкото представителство на марката със синьо-белия пропелер. Или поне така твърди рекламата.

Краткият клип се върти по частните немски канали Sat 1, Vox, RTL, Kabel1, n-tv, N24 и Pro 7 и до края на септември ще бъде подкрепян от аналогична печатна версия в някои високотиражни немски издания.

Коментари
comments powered by Disqus