Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Sauber обновява своя KERS

13.05.2009 14:45
Туит

Кубица и Хайдфелд ще разчитат на оптимизиран KERS за Гран при на Турция следващия месец.

Според спортния директор на BMW д-р Марио Тайсен модифицираният KERS ще гарантира по-добър баланс на автомобила. Системата е съобразена изцяло с промените по аеродинамичния пакет, който F1.09 получи за европейската фаза от шампионата.

„Фокусирахме голяма част от усилията си върху аеропакета, но същевременно развивахме и KERS, за да може системата да пасне на промените“, обяснява Тайсен за Autosport.

„По принцип графикът за тези промени беше еднакъв, но решихме да не ги комбинираме в Испания, защото знаехме, че новият аеродинамичен пакет така или иначе ще ни глътне цялото време в петък и събота. Щеше да е прекалено да работим успоредно и по KERS. За старта в Истанбул обаче ще сме готови.“

За Гран при на Монако BMW отново ще е без KERS заради спецификата на уличната писта в Княжеството. „Още от началото на сезона беше ясно, че няма да имаме никаква полза от него в Монако“, завършва Тайсен.

Коментари
comments powered by Disqus