Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Sauber представи F1.07

16.01.2007 13:01
Туит

BMW Sauber F1.07 попадна в светлината на прожекторите за първи път тази сутрин по време на официалния дебют на болида във Валенсия. Целият екип начело с двамата основни пилоти Ник Хайдфелд и Роберт Кубица и тестовите състезатели Себастиен Ветел и Тимо Глок, станаха свидетели на дългоочакваната премиера. Следващата тяхна стъпка е място на подиума през сезон 2007.

След успешния дебют през 2006 година екипът на BMW Sauber е готов да направи втората крачка. Предстоящият сезон ще приеме един обновен отбор, който ще продължава да преследва високите резултати. Целта е повече от ясна: възможно най-много челни места през 2007 година.

“През 2006-а ние надхвърлихме поставените цели. Сега очакванията нарастват изключително бързо и отборът има потенциал за развитие. Това е “наказанието” за постигнатите успехи”, отбеляза директорът на BMW Motorsport Марио Тайсен преди да формулира стратегията за предстоящия сезон. “2007-ма е втората и съответно последна година от етапа, предопределен за развитие на отбора. Целта ни е да достигнем подиума, но и да заслужим това постижение. Ако водещите тимове демонстрират недостатъчно добри резултати, ние ще бъдем готови да разбием статуквото. Победите все още не изглеждат реалистично. На този етап планираме да се борим за успех в Гран При през 2008 година. През 2009-та вече ще трябва да се включим в битката за световната титла.”

Пилотския екип е комбинация от сериозен опит и свеж дух. “Много сме доволни от подбора. Ник е опитният. От една страна той е бърз и надежден, а от друга - знае много добре как да дърпа отбора напред. Той представлява важен компонент от цялостния тим и значима отправна точка за работата на механиците и другите пилоти”, хвали Тайсен най-опитния си състезател. “Роберт вече доказа, че може да бъде изключително бърз и че трупа опит с добри темпове. Хайдфелд и Кубица показаха, че работят успешно в екип, но че и могат да се конкурират на пистата, което е твърде важно за тяхното развитие. Ще имаме подкрепата и на Тимо, който също натрупа много опит.”

Хайдфелд, който бе основният виновник за спечелените точки през отминалия сезон, продължи в същия тон: “Трябва да продължим напред след успешния дебют. Някои, може да са убедени, че и чудесата са възможни, защото колкото повече напредваш, толкова повече атмосферата се наелектризира, но това не е реалистично. През първата година във Формула 1 ние спечелихме 36 точки и заехме пето място в генералното класиране. Но четвъртият тим имаше 86, което показва разликите в класите.”

“През 2006-та научих страшно много нови неща”, допълва Кубица “и съм надъхан да ги приложа на практика през новия сезон, продължавайки да трупам все повече опит. Качването на подиума във Формула 1 бе невероятно преживяване. Искам отново да го почувствам.”

Ветел съвсем ясно демонстрира, че осъзнава добре своята отговорност: “Колкото по-добре познавам отбора и хората в екипа, толкова по-полезен мога да им бъда. Няма да пестя усилия по време на подготовката на колата”. Глок също е оптимист: “Цел на всеки пилот е да застане зад волана на автомобил от Формула 1. Двата теста в края на 2006 година бяха феноменално забавление. Настроен съм оптимистично за F1.07.”

по материали на BMW Sauber

Коментари
comments powered by Disqus