Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Sauber С29: Основа за бъдещето

01.02.2010 08:39
Туит

BMW Sauber представи новия се автомобил С29 на пистата „Рикардо Тормо” във Валенсия. Въпреки че баварския производител на автомобили вече не е част от тима, новият-стар собственик Петер Заубер реши да запази името непроменено.

Преди пет години Заубер продаде своя тим на BMW, но след безуспешния опит на германската компания да постигне траен успех във Формула 1, както това успя да направи в началото на 80-те години на миналия век, тя реши да се оттегли. Швейцарецът си върна контрола над своя тим, но участието му през новия сезон в шампионата не бе сигурно. Едва след напускането на Toyota се отвори свободно място за BMW Sauber.

Новият болид С29 ще бъде в ръцете на испанеца Педро де ла Роса и японеца Камуи Кобаяши, който направи впечатляващ дебют в края на сезон 2009 за тима на Toyota.

„Последните няколко месеца бяха много напрегнати за нас. Първо трябваше да се борим за оцеляването си, после за място във Формула 1, а след това трябваше да поставим солидна основа за бъдещето си”, заяви Заубер при представянето във Валенсия.

„Всичко това обаче не се отрази на техническата подготовка на автомобила за сезон 2010 и тя протече по план. Нашият отбор има дълга традиция в това да се доверява на екип от опитен ветеран и млад и надежден пилот. Този подход до сега ни е носил много успехи и затова отново избрахме такава комбинация с привличането на Педро и Камуи”, каза още Петер Заубер.

„Де ла Роса работи дълги години на най-високо технологично ниво и за водещ отбор и ние можем само да спечелим от неговия богат опит. Младият Кобаяши също има с какво да се похвали. Мен лично ми направи много силно впечатление със състезанието си в Абу Даби миналата година”, похвали двамата си пилоти швейцарецът.

Автомобилът на Sauber запазва цветовата си схема от последните няколко години, въпреки че BMW вече не е част от тима. Липсата на спонсори се забелязва отчетливо по многото бели участъци в цветовата схема на болида С29.

„Сега мога отново да се почувствам като пилот. Много ми липсваха състезанията на пистата, но от друга страна научих много от техническото развитие на автомобилите и сега мога да допринеса с този опит за развитието на новия си тим”, заяви Педро де ла Роса, който след седем години като тест пилот на McLaren Mercedes отново се завръще на пистата.

„Много съм горд, че Петер Заубер има толкова голяма вяра в мен и моите способности. Ще се постарая да не го разочаровам”, заяви Кобаяши.

„Отборът разработи новия автомобил С29 на базата на наученото от грешките в болида за миналия сезон. Всичко започна в средата на сезон 2009 и през втората му половина имахме подобряване на представянето, което е в основата на сегашния автомобил. Промяната в правилата наложиха нови решения при построяването на болида и това наложи значителни изменения в дизайна му”, каза техническият директор на BMW Sauber Вили Рампф.

Коментари
comments powered by Disqus