Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Серия 5: Новият седан на Бавария идва през 2016

15.04.2015 11:13
Туит

По отношение на задвижването концернът е заложил на новото поколение двигатели

През лятото на 2016 BMW ще стартира следващото поколение на BMW Серия 5. Нашите ловци на прототипи хвърлиха светлина върху предстоящата одежда на серията.

Благодарение на изцяло новата олекотена платформа, която залага основно на карбон, алуминий и магнезий, новият BMW Серия 5 серия ще редуцира теглото си с около 100 кг. Доста интериорни елементи също са ревизирани, но по отношение на дизайна няма революционни промени. Сегашната линия на BMW леко е доразвита, като задното стъкло изглежда по-плоско.

BMW Серия 5 без трицилиндрови двигатели

По отношение на задвижването BMW е заложил на новото поколение двигатели, които са съставени от 0,5-литрови цилиндрови единици. Под предния капак ще туптят сърцата на четири-, шест- и осемцилиндрови агрегати, които покриват при бензиновите диапазон от около 200 до 450 к.с., разбира се, на върха отново е M5. Дизеловите ще стартират с мощност от 150 до 350 к.с.

Изпълнителният директор на концерна BMW Норберт Райтхофер напълно изключи трицилиндровите, които BMW има в палитрата си. В замяна на това хибридното задвижване е задължително в X5. Тук BMW комбинира двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател с 245 к.с. и 350 Нм с 83 кВт и 250 Нм електрически мотор. При обща мощност от 313 к.с. средният разход на гориво на X5 е 3,3 литра.

В следващата Серия 5 се предвижда най-новото поколение задвижване. Тук бордовата електроника, навигационната система, както радарът и камерите със сензори в предната част на автомобила спомагат да бъде идентифицирани пътят и профилът му. Най-ефективно се адаптира автоматичната трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus