Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW спира производството на M6

09.09.2010 10:04
Туит

BMW обяви, че прекратява производството на М6 купе и кабриолет. Наследникът е планиран за 2012 г.

Продажбите на модела стартираха през 2005 г., като досега от него са реализирани 14 152 бройки – 9087 за версията купе и 5065 за кабриолета. Клиентите в САЩ, Германия и Великобритания са били сред най-активните на пазара.

И двата модела са оборудвани с петлитровия V10, който генерира 507 к.с. и 520 Нм. С негова помощ купето ускорява от 0 до 100 за 4,6 секунди, а кабриолетът се нуждае от две десети повече.

В действителност това е един от най-успешните и уважавани двигатели на баварците, като той се подвизава и под капака на BMW M5. С прекратяването на производството на М6 обаче петлитровият V10 остава единствено в историята.

От BMW не са се отказали окончателно от този сегмент, но по всяка вероятност наследникът на M6 ще се появи едва през 2012 г. Той ще получи 4,4-литровия туинтурбо V8, чиято максимална мощност в случая ще бъде фиксирана на 578 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus