Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X1: Чисто гол

01.07.2009 12:46
Туит

Маркетинг специалистите на BMW положиха доста усилия, за да ни поднасят лъжичка по лъжичка информацията за най-новия модел на компанията – X1. Целият им стратегически план обаче пропадна благодарение на група ентусиасти, които публикуваха в Интернет един куп официални снимки на модела. Дали обаче това не е поредният рекламен трик от страна на BMW?

От няколко месеца насам сме свидетели на сапунената опера, която се разиграва около X1. Шпионски фотографии, тийзъри, видеоклипове, спекулации сноват постоянно из специализираните сайтове. От BMW все още не са публикували официална информация на модела, но фотографиите вече са факт.

На пръв поглед разликите между BMW X1 и X1 Concept, дебютирал в края на миналата година, са минимални. Единствено задната част и стоп-светлините са леко променени. От публикуваните фотографии обаче можем да получим пълна представа за интериора. Като цяло е запазена стилистиката на X3, но както при последната генерация на седмата серия, централната конзола е леко изместена настрани.

X1 е базиран на платформата, която баварците използват за моделите си от третата серия. Сигурно е също, че ще се предлага с патентованата система за задвижване на четирите колела xDrive, но дали всички модификации ще бъдат оборудвани с нея, на този етап е неясно. Базови ще бъдат двата двулитрови бензина със 147 и 170 к. с., а топверсията ще получи шестцилиндровия редови агрегат, чиято максимална мощност достига 265 к. с. Двулитровият четирицилиндров дизел ще се предлага в три варианта – със 143, 177 и 204 к. с.

Новият софтроудър на BMW ще бъде със 110 мм по-къс, с 60 мм по-тесен и със 140 мм по-нисък от X3 и ще бъде пряк конкурент на VW Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4, Renault Koleos и Honda CR-V.

Официалният дебют на BMW X1 е насрочен за автомобилния салон във Франкфурт, а няколко седмици по-късно ще бъде и пазарната му премиера.

Коментари
comments powered by Disqus