Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X3 (G01): Новият кросоувър идва през 2017

20.04.2016 14:11
Туит

Mercedes вече представи GLC още през 2015 като наследник на GLK

През 2016 г. BMW ще представи новия X3 и ще го пусне на пазара като модел на 2017. Прототипът на всъдехода беше уловен по време на тестовия си пробег на пистата Нюрбургринг. С работното обозначение G01, след Е83 от 2003 и F25 от 2010, стъпва третото поколение на X3 и директно влиза в надпреварата с голямата конкуренция.
Mercedes вече представи GLC още през 2015 като наследник на GLK, а Audi стъпва с новия Q5 през 2016.

Новото BMW X3 е само малко по-голямо

Въпреки че баварците деликатно са префасонирали новото BMW X3 - като първи SUV модел, то се базира на новата гъвкава платформа "CLAR" преди "35up".  Той ще бъде с почти същите размери като актуалния модел, широчината, височината и колесната база са увеличени незначително, въпреки това новият X3 е станал с около 100 килограма по-лек и разполага с повече пространство в интериора. Инженерите са наточили аеродинамиката така, че познатите вече двигатели да демонстрират по-малко потребление и по-малко вредни емисии. sDrive 18d показва малко под 120 г/км CO2.

Засега като най-мощен модел на X3 ще носи името M40i, който ще се задвижва от трилитров редови шестцилиндров бензинов двигател с 360 к.с. M-моделът принудително е компресиран от Turbo и е получил шестстепенна предавка, както и осемстепенна автоматична срещу допълнително заплащане. С този двигател още 2015 беше обновен X4. Значително по-късно BMW обнови X3 с истински M-модел.

Plug-in-Hybrid почти с 300 к.с.

Който не се интересува от двигатели и не е в тези среди, би се задоволил с двулитров дизелов или трилитров шестцилиндров. Добрата новина е: трицилиндровите двигатели няма да намерят приложение в X3, за сметка на това обаче ще получи плъгин хибрид с двулитров дизелов и обща мощност на системата от около 252 к.с. и пробег от 50 км само на електричество.
Визуално новото BMW X3 няма да претърпи кардинални промени, единствено „бъбрекът” е малко по-вертикален, а срещу допълнително заплащане има опция – LED светлини. Страничната издатина се простира по протежение от дръжките на вратата на новия модел до края на автомобила. Като цяло, X3 ще бъде като по-малкият брат на новото BMW X5.

Коментари
comments powered by Disqus