Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X3: На второ четене

03.06.2010 15:00 3
3
2571875283
Туит

BMW публикува първите демофотографии и технически характеристики на втората генерация X3. Моделът ще дебютира на автомобилния салон в Париж тази есен.

Продажбите на новия X3 ще стартират в началото на зимата, като според официалната информация цената на втората генерация няма да се различава съществено от тази на първата, въпреки че моделът е претърпял серия качествени промени.

X3 следва стриктно тенденциите на пазара, в резултат на което е пораснал значително – 4648 мм дължина, 1881 мм широчина и 1661 мм височина, което е съответно с 83 мм, 29 мм и 40 мм повече. Междуосието също е увеличено, но само с 15 мм и вече достига 2810 мм. С тези габарити X3 ще се позиционира по-добре нишово, тъй като ще се отдалечи съществено от представения наскоро X1, но и няма да навлезе в сегмента на X5. Успоредно с това теглото на новия модел ще бъде намалено с 25 килограма за базовия модел

В салона впечатление правят далеч по-висококачествените материали спрямо тези, използвани при първата генерация. Тази промяна е наложена от все по-голямата конкуренция в класа. Контролните уреди и инструменталният панел на централната конзола ще бъдат сходни с тези на петата серия, но за съжаление са закрити в демонстрационните фотографии. Очаква се също BMW да замести класическия лост на механичната ръчна спирачка с електронно контролирана система. Същевременно пространството за краката на задния ред седалки ще нарасне с 20 мм, а обемът на багажното отделение - с 80 литра (550 литра).

Първоначално моделът ще се предлага с четири двигателя. Бензиновите версии ще разчитат на трилитровия атмосферен редови шестцилиндров мотор за X3 xDrive28i (258 к.с.) и на аналогичния като архитектура и обем, но с принудително пълнене, двигател за X3 xDrive35i (306 к.с.). Специално за европейския пазар обаче се възлагат по-големи надежди на дизеловите модели. И двата са с принудително пълнене и common rail – двулитров четирицилиндров за X3 xDrive20d (177 к.с.) и трилитров шестцилиндров за X3 xDrive30d (245 к.с.). В близко бъдеще гамата ще бъде допълнена от двулитровия четирицилиндров дизел за X3 xDrive23d (204 к.с.), а ActiveHybrid версията вероятно ще се появи през 2012 г.

Системата за двойно предаване ще бъде нова, заимствана от третата серия, като не е изключено баварците да пуснат и версия само със задно за X3 sDrive28i. X3 xDrive20d ще бъде оборудван с шестстепенната механична трансмисия на Getrag, а останалите модели ще могат да се възползват от осемстепенния автоматик със старт/стоп на ZF. Сред останалите технологични новости впечатление правят електромеханичната кормилна уредба на Thyssen Krup, която ще замени електрохидравличната на ZF, системата за рекупериране на спирачната енергия и активното окачване с три типа настройки (нормален, спортен и спорт +).

Втората генерация на BMW няма да се сглобява в заводите на Magna в Австрия като първата, а в Спартанбърг, САЩ.

Коментари

анонимен
.....I STE BERE GOLEMI JADOVE S KACESTVOTO V US KAKTO MERCEDES ML i VW JETTA,PASSAT i PAK STE GI IZKARAT NENADEZDNI PORADI NEKACESTVENATA SGLOBKA NA US RABOTNIKA......fakti.....fakti

Батето
Дааа, чичо ви Кларксън е най-изтъкнатия автомобилен специалист в този край на Вселената, а Х3 е ТИПИЧЕН автомобил за нивята. Автомобилни производители масово фалират, когато ТОЙ не ги харесва...

The Stig
Сега е най-важно да видим какво ще каже чича ви Кларксън и колко пъти ще заседне в нивята.

comments powered by Disqus