750 конски сили, 980 Нм и внушителен оптичен пакет
G-Power подложи BMW X5 Typhoon на мащабен бодикит, като паралелно с това вдигна мощността на X5 до 750 к.с.
Първото нещо, което се набива на очи, са масивните уширения на калниците. Новата предна престилка напълно се вписва в картината. Наред с типичните за Typhoon акценти, G-Power е включил и допълнителни въздуховоди. Тунерът е добавил също и уширения, идентични с доработката на базата на X6. Капакът на двигателя Venturi е изработен от карбон и допълва визията на предницата на X5 M, като благодарение на своите въздушни си отвори може да се похвали с отлична ефективност.
Задната броня със спортно агресивна и четирите 102-милиметрови накрайника на ауспуховата система от титан създават подобаващ завършек на визията. Не на последно място, новите странични прагове хармонично свързват ревизираните предна и задна престилки.
Джанти със специален дизайн
В широките калници G-Power е поместил фирмения комплект джанти „Hurricane RR“ в 23-цолов формат, обути с високоскоростни гуми 315/25ZR23. Изработените от ултралека, високотехнологична, заимствана от самолетостроенето алуминиева сплав джанти предлагат избор между три различни цвята или като алтернатива – изцяло полиран вариант G-Power Diamondcut. Освен това, те могат да бъдат унифицирани с персонален подпис.
Модифицирани турбокомпресори
За да бъде войнствената визия на G-Power X5 M Typhoon в унисон със задвижването, тунера адаптира доказаната технология на G6M Bi-Turbo да генерира 740 к.с. в X5 M. Повишаването на мощността е до завидните 750 к.с. и 980 Нм, които бавареца дължи на индивидуалния софтуер Bi-Tronik 2 V3 и модифицирани турбокомпресори. Тяхната най-важна задача е замяната на стандартните турбини с G-Power CNC фрезовани еквиваленти със значително по-голям диаметър. С тези иновации BMW X5 M Typhoon вдига повече от 300 км/ч.
В сравнение със стандартния модел, турбокомпресорите са станали по-ефективни. Паралелно с това, G-Power оптимизира и самите турбокопресори, които работят с намалена температура на отработилите газове. Това по-дълъг живот на турбокомпресорите и по-хармонична работа. Изпускателната система също е модифицирана – изпускателните колектори са от неръждаема стомана, а ауспуховата система с два крайни заглушителя и четири накрайника е от титан.