Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X5: X-Dream

30.01.2007 19:01
Туит

Почти пет метра каросерийна дължина, над два тона собствено тегло и петлитров V8-двигател: ето това е тестото, от което са замесени модерните пълноразмерни многофункционални модели от калибъра на X5 4.8i. И тъй като все пак носи емблемата на BMW, конкретният модел стои на пътя, сякаш е спортно комби.

Тестовият автомобил беше екипиран с опции като активно управление и системата Adaptive Drive, включваща електронно управление на амортисьорите и наплечните стабилизатори – все интересни детайли, които обаче изстрелват цената на автомобила далеч нагоре.

Активното управление е нещо, с което трябва да се свикне. При паркиране за завъртането на колелата от упор до упор са необходими едва две завъртания на волана. Само че изумително директните реакции отначало затрудняват намирането на правилната линия на движение, нужно е време за адаптация със системата.

Всъщност самият Х5 е автомобил, с който трябва да се свиква – само че в наистина положителен смисъл. Лекотата, с която тежащият над 2,2 тона автомобил сменя посоката на движение и възхитителната му стабилност във всякакви ситуации изглеждат просто невероятни. Може би ще прозвучи пресилено, но на пътя Х5 се усеща като една съвсем леко наедряла „тройка”, което може да се определи само и единствено като проявление на инженерен гений, довело до един същински феномен в автомобилната индустрия...

Автомобилът създава впечатлението, че истински се радва на всеки завой, управляемостта е изключитебно прецизна, страничното накланяне на каросерията е сведено до абсолютен минимум, благодарение на системата за двойно предаване сцеплението е съвършено, а поведението в граничен режим остава почти напълно неутрално.

Окачването все пак не може да се похвали, че напълно скрива информацията относно състоянието на пътната настилка, но все пак абсорбира неравностите достатъчно плавно. Не се наблюдават така неприятните специално за пасажерите отзад вертикални сътресения на каросерията, които по принцип са типични за представителите на тази автомобилна категория. Освен това работата на окачването е достатъчно тиха, леко потропване се чува единствено при преминаването през малки неравности. За добрия общ комфорт допринасят и удобните седалки и изобилието от простор в интериора. X5 е значително пораснал спрямо своя предшественик, и това личи особено добре по мястото за пасажерите и техния багаж.

X5 става доста скъп, когато се задвижва от 4,8-литровия осемцилиндров двигател, но парите определено си заслужават. Двигателят е извънредно култивиран, разполага с чудовищна мощ, и реагира със същининско настървение при подаване на газ. Картината се допълва и от отлично настроената шестстепенна автоматична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus