Дизайнерският специалист е оформил страничната част на каросерията със специални калници
На автомобилното изложение в Женева тунинг компанията Hamann ще демонстрира BMW X6 M50d с изобилие от карбон и 79 к.с. повече.
Автомобилната туниниг компания Hamann от Лаупхайм се е заела с BMW X6 M50d и заедно с цялостния бодикит му е инжектирала още мощност. Каросерията е увеличена с цели дванадесет сантиметра, карбоновите съставни части осигуряват по-добра аеродинамика и по-малко тегло. Достатъчен е само един поглед, за да се разпознае изцяло карбоновият преден капак, тежащ само 10,5 кг, чиято вълнообразна повърхност конфигурира орнамент "Powerdome".
Модифицираната в характерния Hamann стил предница, разположена под "BMW-бъбрека", е с изтеглена надолу предна престилка и отделни фарове. Hamann е оформил страничната част на каросерията със специални калници, зад чиито ясни контури, отдолу на шофьорската врата се виждат вентилационни отвори. Профилираните орнаменти на панелите на вратите и страничните прагове следват линиите на предния калник до задната ос. В задната част, визуално доминира задното крило с карбонови обтекаеми накрайници.
До към 79 к.с. повече
Тунеръ не се е погрижил само да радва окото на шофьора, но също и да стопли сърцето му. Така, дизайнерският ъпгрейд е придружен с инжектиране на още коне. Hamann-моделът, на базата на M50d със завидните 462 к.с. при 4400 об/мин, което прави по-голяма мощност с не по-малко от 79 к.с. над серийния модел. Въртящият момент кара помпата да работи по-бързо, а именно вместо 740 Нм сега имаме 890 Нм и това вече при 2000 - 3000 оборота в минута. Характерният звук е гарантиран от "звуковата система - Active " и спортна изпускателна система от неръждаема стомана.
В това се крие мрежов усилвател с два регулируеми клапана , които издават специфичния тон на V8 в BMW. На практика системата основно се включва и изключва посредством старт/стоп бутонът в колата, сега обаче устройството на Hamann кореспондира със смартфон и позволява на тоналните характеристики да бъдат индивидуално конфигурирани и да станат „пиперливи". Хардуерът е интегриран в двата задни шумозаглушителя с две единични гърнета и четири накрайника на ауспуха с диаметър от 89 мм. В зависимост от цвета на автомобила или индивидуалното желание, Hamann може да предостави накрайниците на ауспусите в черно керамично покритие, хромирани или в карбоново изпълнение.
Спортни пружини смъкват центъра на тежестта
23-цоловите олекотени джанти "Anniversary Evo" заемат особено място по отношение на дизайна и аеродинамиката. Те се предлагат в следните варианти - черно, сребристо или супер черно, като придават черно-сребрист блестящ финиш. Едноделните спортни колела с мултилъчев дизайн, Hamann е обул в гуми 315/25 R23 и RDK сензори. Спортните пружини, които са настроени спрямо новите осови натоварвания и увеличената мощност на BMW, понижават центъра на тежестта на колата на предната ос с 45 мм, а на задната с 30 мм.
Hamann е преобразил и интериора със спортни педали, могат да се видят и апликации на подглавниците и в зоната за краката, LED лазерни светлини върху лайсните на праговете прожектират логото Hamann на пода. Компонентите на Hamann тунинг пакета позволяват да бъдат монтирани поединично.