Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X6: В очакване на новото поколение догодина

25.10.2013 14:56
Туит

През 2014 г. BMW ще предложи второто поколение на X6. SUV моделът в момента се тества на пистата Нюрбургринг. BMW X6 е на пазара от 2008 година . Въпреки че в началото бе посрещнат скептично от мнозина, той се превърна в триумф за баварците.

BMW X6 ще бъде дискретно обновено

BMW с работното обозначение F16 ще бъде дискретно преработено – тъй както баварците вече промениха сегашната версия на BMW X5. Предната част на BMW X6 ще бъде доста по-изправена, триизмерната радиаторна решетка ще бъде оградена по фланговете с нови модифицирани фарове с променена графика. Фаровете за мъгла са изместени нагоре в ревизираната броня. Капакът на двигателя затваря контура заедно с елементите на хрилете за топлообмена на двигателя зад предните калници, което много напомня за дизайна на X5.

Дизайнерите на BMW са пипнали и задната част. Бронята е преработена. Задните светлини стават по-широки и са получили ново оформление.

От страна на задвижването, новото BMW X6 е запазило до голяма степен двигателите на X5. Така новото X6 50i идва със своя 4,4-литров V8 с 450 к.с. и 35i с трилитров турбодвигател, който развива 306 к.с.

Дизеловото BMW X6 30d е с трилитров двигател, генериращ 258 к.с. В BMW 40d тупти трилитров шестцилиндров с 313 к.с.,а дизеловия топмотор на BMW X6 M50d е с мощност от 381 к.с. и с три турбокомпресора. За M-версията на новото BMW X6 естествено е предвидена мощност от около 600 к.с.

Наред с останалите неща двигателите са куплирани с осемстепенна автоматична скоростна кутия - така ключът на удоволствието при шофиране е част от стандартното оборудване, а адаптивното шаси и активното управление вероятно ще могат да се получат срещу допълнително заплащане.

Коментари
comments powered by Disqus