Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X6M на AC Schnitzer: 650 к.с. за кросоувъра-купе

23.10.2015 11:26
Туит

Инженерите от Аахен се осмелиха да тунинговат топмодела

След като тунерът AC-Schnitzer вече представи своето BMW X6 на автомобилното изложение в Женева в началото на 2015, инженерите от Аахен се осмелиха да тунинговат топмодела X6 M.

AC Schnitzer измайстори още по-агресивно BMW X6 M

Разбираемо е, че стандартната мощност от 575 к.с. и 750 Нм въртящ момент не отговаря на ненадминатата репутация на AC Schnitzer, поради което с помощта на допълнителен уред за управление те изцедиха от 4,4-литровия V8 агрегат завидните 650 к.с. и 840 Нм въртящ момент, като придадоха на работата си по-голяма тежест с 2-годишна гаранция и заглушител с контролна клапа, която акустично оповестява за осемте цилиндъра.

22-цолови джанти като втора опция

Черните карбонови или хромирани накрайници на ауспусите придават спортна визия, а за определени държави AC Schnitzer изнася дори и с изпускателна система без контролен клапан.

Разбира се, професионалният тунинг включва също и понижено окачване от 15 до 20 мм съответно отпред и отзад. Повишаване на мощността на X6 M на AC Schnitzer включва също и най-различни по големина джанти от 20 до 22 цола, които придават изразителна визия.

Предна престилка, карбоново задно крило за експортната версия, карбонова задна престилка, както и въглеродни капаци на вентилационните отвори осигуряват максимална динамика и гарантират оптимален натиск. Допълнителните хромирани елементи на капаците на вентилационни отвори и фолираната задна престилка AC-Schnitzer допълват спортния облик.

Тунинг ковачницата от Аахен е монтирала в интериора алуминиеви педали и подложки за крака. Освен това те са добавили към това специален ключодържател и велурени изтривалки.

Коментари
comments powered by Disqus