Инженерите от Байерн тестват в момента първите технически компоненти под каросерията
Със Z2 BMW ще пусне на пазара през 2016 г. един малък роудстър. Инженерите от Байерн тестват в момента първите технически компоненти под каросерията на BMW 2 купе.
BMW Z2 определено по-къс от Серия 2 купе
Разбира се, прототипът отявлено се откроява с BMW 2 купе. Уловеният прототип е с по-ниско предно стъкло, по-плосък покрив и по-късо междуосие. Като цяло, BMW Z2 е с около 15 сантиметра по-късо, което е монтажът между вратата и задна броня. Покривът и задният спойлер са изработени изцяло от карбон, изглежда те са конструирани специално за прототипа.
Главната задача на BMW Z2 е да запълни луфта, образувал се от непрекъснатия растеж на BMW Z3/Z4. Въпреки, че новият роудстър е изграден върху платформата на Серия 1/Mini, което значи напречен двигател и предно предаване. За това говори и доста голямото скъсяване на задната част на уловения прототип. От страна на задвижването новото BMW Z2 трябва да е оборудвано с мощния 231 к.с., 2,0-литров четирицилиндров турбо, който вече дебютира в новото Mini John Cooper Works. Дори и компонентите на шасито двуместният автомобил вероятно е заимствал от Mini.
Z4-наследникът със задвижване на задните колела
Докато BMW се позиционира в малкия сегмент на роудстърите с предно предаване, наследник на BMW Z4 ще бъде плод на сътрудничеството с Toyota. Той ще стъпи на пазара през 2017 и под капака му ще тупти сърцето на класически редови шестцилиндров със задвижване на задните колела. Toyota-Pendant – както Toyota Supra получават двулитров турбо четирицилиндров двигател с хибриден агрегат.