Немските тунери на G-Power модифицираха новия роудстър на BMW Z4.
Моделът Z4 sDrive35i, който разполага с редови шестцилиндров мотор с два турбокомпресора и работен обем от 3,0 литра, бе „напомпан” до 345 к. с. и 480 Нм въртящ момент. За сравнение заводско този агрегат има максимална мощност от 306 к. с. и 400 Нм въртящ момент. Тунингистите твърдят, че след тяхното „пипане” под капака, спортният роудстър ще ускори от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди.Като допълнение се предлагат регулируемо спортно окачване и "по-гласовита" изпускателна система, изработена от неръждаема стомана. Липсата (все още) на екстериорни детайли, подобряващи аеродинамиката, се компенсира от 20-цоловите алуминиеви колела, „обути” в гуми Michelin Pilot Sport с размери 255/30ZR20 отпред и 295/25ZR20 отзад, като желаещите да монтират само тях ще трябва да се разделят с 4474 евро.
Спортните амортисьори и пружини струват 1256 евро, а изпускателната система – 1508 евро. Пакетът, който повишава мощноста на мотора, е на цена 1978 евро и то без монтаж. Той пък изисква допълнителни 403 евро и се прави само от специалисти в G-Power.
bmw maniqk
zdraveyte vijdam 4e ste mnogo ve6t v oblasta na avtomobilite bih iskal da vi popitam kolko shte struva ot zavodskoto m3 koeto e 420 hp da stane 525 hp da go napravi kompaniyata G power merci predvaritelno :)