Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бо Андерсон даде старта на производството на Lada Vesta

28.09.2015 10:23
Туит

Началото на продажбите на новия автомобил е планирано за 25 ноември т.г.

В дъщерния завод на АвтоВАЗ – ИнжАвто, започна серийното производство на Lada Vesta. Автомобилът ще се произвежда съвместно с моделите Nissan Sentra и Nissan Tiida. Началото на продажбите на новия автомобил е планирано за 25 ноември т.г.

По време на официалната церемонияа за началото на производството на модела шефът на АвтоВАЗ Бо Андерсон определи Vesta като «продукт от световна класа, който се прави в завод, чието оборудване е на световно ниво." Според него от представянето на концептуалния автомобил до серийния вариант е изминала само една година.

Той говори още и за впечатленията, които предизвика срещата с Vesta и  споделените мнения от чужденци. "Да, не можем да си позволим участие в автомобилното изложение във Франкфурт, но разположихме наши автомобили на различни места по улиците на града и това предизвика фантастична реакция. Никой не можа да предположи, че това е Lada, която познават от миналото", каза Андерсон.

Втората основна цел пред Vesta е появата й в Европа. А първата е да върне позициите си на пазарите в Москва и Санкт Петербург. Известен напредък в тази посока има вече преди началото на продажбите на новия модел. "През изминалата година пазарният дял в Москва нарасна от 4% до 6%, а в Санкт Петербург - до 9%", подчерта Андерсон.

Бо Андерсон не посочи точна цена на Vesta, но се предполага , че тя ще бъде в порядъка от 495 000 до 600 000 рубли (приблизително 6500-8000 евро). Цялата ценова листа ще бъде разкрита в деня на началото на продажбите. До края на годината ще бъдат сглобени около 6000 автомобила, от които 5000 ще влязат в продажба. Ако моделът получи желаната популярност, годишното производство може да достигне до 100 000 единици.

До края на 2015 г. Vesta ще се произвежда и продава само в Русия с 16-клапанов двигател с работен обем 1,6 литра, чиято мощност е 106 конски сили. Захранващият агрегат ще е куплиран или с механична предавателна кутия, френско производство, или с роботизирана , собствена разработка.

Нивата на оборудването на новия модел представители на АвтоВАЗ за момента не оповестяват. Но по предварителни данни базовата версия ще получи 15-инчови джанти, електрическо заключване на капака на багажника от салона, странични огледала с вградени мигачи в тях и система на ERA-GLONASS. Освен тава водачът ще има на разположение автоматично заключване на вратите по време на шофиране и автоматично отключване, включване на сигнализация при евентуален удар, ABS, EBD, системи за подпомагане при потегляне по наклон и стабилност, система против боксуване и електрически сервоусилвател на волана.

Средното ниво на оборудване ще включва отопляеми предни седалки, задни сензори за паркиране, аудиосистема с 4,3-инчов дисплей, USB, AUX и Bluetooth. Най-скъпата и най-богато оборудвана версия на седана ще се нарича  Luxe. Тя ще притежава допълнително пълен електрически пакет, подгряване на предното стъкло, сензори за дъжд и за светлините, както и 16-цолови лети джанти.

Vesta ще бъде първият сериен автомобил, оборудван със системата ERA-GLONASS, която в случай на инцидент изпраща информация в кол център на компанията и посочва точните координати на автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus